Veelgestelde vragen (FAQ)

De “maak” tijd is afhankelijk van de betaalmethode en wanneer U dit nodig heeft.

  • Kiest U voor “iDEAL”, dan maken we Uw lint meestal nog dezelfde dag en anders zo snel mogelijk. Voordat U de bestelling kunt afronden vragen wij wanneer U het lint/product gaat gebruiken. Hier kunt U een datum invullen. Aan de hand daarvan plannen wij tevens het lint in. Heeft U het lint snel nodig? Dat is meestal geen probleem. Uiteraard mag U ook altijd vooraf bellen. Vervolgens gaat Uw bestelling met de (pakket) post.
  • Kiest U voor “vooraf overschrijven”, dan wachten wij met het produceren van het lint totdat de betaling ontvangen is. Dan wordt het lint voor U gemaakt. Vervolgens gaat U bestelling met de (pakket) post.
  • Rouwlinten hebben altijd voorrang en worden per direct gemaakt (mits voldaan per iDEAL). Voor meer informatie over het verzenden van rouwlinten klik hier.
  • Let op: In sommige periode is het erg druk bij de bezorging van post en/of pakketten of zijn er andere voorziene en/of onvoorziene gebeurtenissen bij U in de straat/buurt of regio. Het kan dan voorkomen dat U bestelling vertraging oploopt. Dit kunnen wij helaas niet van te voren inschatten. Wij vragen U hier dan ook rekening mee te houden en ruim op tijd te bestellen. Dat voorkomt teleurstelling als er onverhoopt vertraging in de bezorging zit. Evt. afhalen van orders is op afspraak mogelijk!
Wij hebben alle kleuren ruim op voorraad. Omdat alles maatwerk is, snijden en bedrukken wij het lint speciaal voor U op maat. Wij kunnen alle linten vrijwel direct maken en snel leveren!

Jazeker! Het is goed mogelijk om Uw logo in een lint te verwerken. Hiervoor rekenen we éénmalig € 15,00. Dit is voor het geschikt maken / omzetten van het logo bij de bedrukking.
Heeft U eenmaal het logo laten omzetten dat houden wij dit voor U in ons archief. Later kunt U gemakkelijk een nabestelling doen. Uiteraard hoeft U dan de kosten van het omzetten niet nogmaals te betalen (mits het om hetzelfde logo gaat). Het logo moet een scherpe afbeelding zijn. Het logo kunt U mailen naar info@linten-atelier.nl

Jazeker! Het is goed mogelijk om Uw eigen lettertype in een lint te verwerken. Waarschijnlijk hebben wij het lettertype van Uw keuze al in ons bezit, zo niet dan kunt U het naar ons toe mailen.
Hierover mag U altijd mailen of bellen. U kunt als U een bestelling plaatst, nadat U Uw adres gegevens heeft ingevuld, in het vak “opmerkingen” aangeven welk lettertype U wenst.

Jazeker! U kunt het lint met een scherpe schaar of kartelschaar gemakkelijk zelf op maat knippen!

Heeft U echter veel het lint in delen nodig? Dan kunnen wij het kant en klaar aanleveren op de gewenste lengte! Dit kan zowel mét als zonder bedrukking!

Omdat wij het lint zelf versnijden kan de levertijd zeer snel zijn.

 

Ja, het lint kan tegen (regen)water, bijv. een antennelintje of openingslint e.d.

Het lint kan/mag niet gewassen worden, hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/tekst zal verdwijnen/vervagen.

Als U toch een lint wil dat U kunt wassen, dan hebben we hier wel mogelijkheden voor. Neem even contact met ons op.

Het lint kan/mag niet gewassen en/of gestreken worden, hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/tekst zal verdwijnen/vervagen.

Als U toch een lint wil dat U kunt wassen en/of strijken, dan hebben we hier wel mogelijkheden voor. Neem even contact met ons op.

Nee, dat klopt niet. U krijgt van ons binnen een aantal minuten na Uw bestelling, automatisch een orderbevestiging. Het komt voor als U besteld vanaf een “Hotmail” of “Gmail” adres, dat de orderbevestiging in de “ongewenste map” terecht komt. Mocht het zo zijn dat “ie” daar niet staat, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen de orderbevestiging dan nogmaals handmatig mailen.

U kunt Uw factuur ten alle tijden gemakkelijk downloaden als U een account bij ons aanmaakt/heeft. Hierin staan al Uw bestellingen en facturen netjes bij elkaar.

Mocht U geen account hebben, dan kunt U altijd even een mail sturen met Uw bestelnummer. Wij mailen Uw factuur vervolgens als een .pdf bestand alsnog zsm toe.